Puhelin soi, sähköposteja paukkuu ja potilaitakin olisi hoidettava.
Mitä kuuluu hyvinvoinnin pöydälleni?
Vielä ennen siirtymistä jouluun ja uuden vuoden odotukseen järjestämme ylimääräisen webinaarin jäsenillemme liittyen ajanhallintaan ja jaksamiseen keskiviikkona 5.12. klo 10.30-12.00. Konkreettisen ja käytännönläheisen webinaarin päähuomio on tehokkaassa ajankäytössä, välineissä hallita kiirettä ja kaaosta, omassa jaksamisessa ja työn ja arjen yhteensovittamisessa. Jokainen osallistuja työskentelee webinaarin aikana oman henkilökohtaisen viikoittaisen kalenterinsa kanssa ja etsii sieltä kohtia, joissa voi tehostaa ajankäyttöään ja voittaa näin arvokkaita minuutteja muuhun käyttöön. Luennoitsijana toimii viestintävalmentaja, psykologi, psyko- ja perheterapeutti Essi Juvakka.
Ilmoittaudu webinaariin tästä. Webinaari on avoin vain liiton jäsenille. Ilmoittautumisen yhteydessä tarvitset jäsennumerosi. Löydät sen esimerkiksi Sairaanhoitaja-lehtesi takakannen osoitekentästä. Webinaariin ilmoittautuneille lähetetään ilmoittautumisen jälkeen ennakkotehtävä, joka tulisi palauttaa 30.11.2018 mennessä. Tekemällä ennakkotehtävän, saat enemmän itse irti webinaarista, mutta ilmoittautua voi 4.12 saakka ja osallistua voi, vaikka ennakkotehtävää ei ehtisi palauttaakaan. Kaikille ilmoittautuneille lähetetään linkki webinaariin aamupäivällä 5.12.2018. Jos et pääse katsomaan webinaaria livenä, saat linkin tallenteeseen, jos olet ilmoittautunut. Tallenne on katsottavissa noin 3 kk ajan.
Webinaarin tavoitteena on, että osallistuja
- Saa käytännön työkaluja omaan ajanhallintaan, työn ja vapaa-ajan parempaan yhteensovittamiseen ja omaan hyvinvointiin.
- Oppii tunnistamaan tekijöitä ja tilanteita, joissa työ ja työn ulkopuolinen elämä aiheuttavat stressiä, ajanhallinta on koetuksella ja on tunne olevansa usein väärässä paikassa.
- Oppii keinoja siirtää ajanhallinnan keinoja myös omalle työpaikalle.